dimarts, 20 de març del 2012


1er Dossier: Primeres impressions a la motxilla

COM SÓN ELS CENTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL?

A NIVELL INDIVIDUAL
Dibuixa com era el centre on vas fer les pràctiques

 Quines coses, penses, el diferencien d’una escola 3-6?

Pens que el que el diferencia d’un centre de 3-6 anys per començar és el tamany del centre, és més petit que el que sol ser un centre de segon cicle. A més, la decoració també és més diferent, suposa que per que els infants que es troben són més bebès per dir-ho d’alguna forma. A més el mobiliari que hi trobam és bastant diferent que els de segon cicle, ja que com he dit abans els infants són més petits en tots els sentits, i per tant aquest s’adequa a ells i les seves necessitats, a més que hi ha algun mobiliari que a l’escola 3-6 no hi es, com ara els canviadors, les amaques, les cunes, etc.

El pati era molt més petit, i amb poc objectes naturals.
Tot esteia distribuït de tal manera que les mestres no els hi costes esforç arribar-hi o anar-ho a cercar per tal de no deixar els infants sols.

CONTRAST A NIVELL INDIVIDUAL
Què canvia del centre “ideal”? Estableix semblances i diferències

Suposo que el que canvia del centre ideal és tal vegada el tamany del centre, que era petit, és a dir, complia evidentment la normativa, però de totes formes l’espai era reduït per el nombre de nins que hi havia.

A més, pens que un centre ideal, al pati has de poder contacte amb la natura, i a n’aquest era molt pobre aquest contacte.

En quant a semblança, pens que acollidor ho era així que pens que amb això se sembla al centre ideal.

A més, encara que hi hagués moltes coses a mà de les mestres, pens que així i tot hi havia coses que no hi esteien que eren bastant importants, per tant, pens que a un centre ideal hi ha de poder estar sense que la mestra hagi de sortir de l’aula a cercar-les per poder comptar amb elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada